Een nachtje slapen - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Mick en Jacobine - WaarBenJij.nu Een nachtje slapen - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Mick en Jacobine - WaarBenJij.nu

Een nachtje slapen

Blijf op de hoogte en volg Mick en Jacobine

19 Augustus 2015 | Nederland, Nederland

Na bijna twee jaar is er een vervolg op ons backpackavontuur in Zuid-Oost Azië. Via dit medium zullen wij proberen wat van onze avonturen te delen met jullie.

Morgen vliegen we van Schiphol naar Lima, waar we onze eerste nachten zullen verblijven. Het plan is om eerst zuid-Peru te verkennen, de grens naar Bolivia te passeren en hier een rondje maken. Hierna zullen we richting het zuidoosten van Peru vertrekken om daar wat Inca's op te zoeken. Via Lima zullen we proberen nog wat Amazone aan te doen, waarna we door noord-Peru naar Ecuador zullen gaan. Uiteindelijk vliegen we vanaf Quito naar Schiphol terug, maar dat duurt nog even :).

Geen idee hoe veel verslagen er langs zullen komen, geheel afhankelijk van de lengte van de busreizen en de beschikbaarheid van internet. Veel leesplezier in ieder geval!

Hasta la vista,

Groetjes,

Sofy

• 19 Augustus 2015 - 15:51

Yvonne:

Wat een avontuur wordt dat weer! Heel veel plezier toegewenst! Kus

• 19 Augustus 2015 - 17:46

Anton & Tineke:

Lieve Jacobine & Mick,

Goeie Reis en veel plezier gewenst, kijken al uit naar de ongetwijfeld zeer interessante reisverslagen,
    was 2 jaar geleden ook heel leuk om te kunnen lezen!!
    Doei,
    veel liefs,
    o.Anton en t.Tineke

• 19 Augustus 2015 - 17:59

Tom:

Kijk, er is een een beetje een plan :-) Geniet ervan samen. Ik wacht wel op de mooie verhalen !

• 19 Augustus 2015 - 18:44

Elma:

Heel veel plezier samen en ook ik zie de reisverhalen weer graag tegemoet!